23 listopada 2011

Richard Meier


 Richard Meier

Odkąd kocham architekturę mój mistrz, guru, niedościgły wzór. Mistrz kwadratury koła. Dla mnie każde koło jest kwadratowe, więc jego umiłowanie kątów prostych jest mi niezwykle bliskie. Ten amerykański architekt długi czas projektował głównie "domy" dla prywatnych inwestorów, ale odkąd zabrał się za większe realizacje, mój podziw dla jego kunsztu wzrasta z każdym projektem.
A to link do jego strony - Richar Meier&Partners Architects.

Smith House, New York
 
Douglas House, Michigan
 
Museum for the Decorative Arts, Frankfurt
 The Getty Center, California
 
Barcelona Museum of Contemporany Art, Barcelona
 KNP Headquarters, Hilversum
 Camden Medical Centre, Singapur

 Rachofsky House, Texas

 United States Courthouse, New York
 Gagosian Gallery, California
 Ara Pacis Museum, Rzym
 Jubilee Church, Rzym
 Tan House, Kuala Lumpur
 
UCLA Eli & Edythe Broad Art Center, California
 Burda Museum, Baden-Baden
 Arp Museum, Rolandseck
 Malibu Beach House, California

1 komentarz:

  1. Aaaa, czemu takie kanciaste? :P Mnie to przeraża :P

    OdpowiedzUsuń